Відеомаркетинг для бізнесу

0 4 604
+4

відеомаркетинг 

Не так давно для просування сайту в топові позиції досить було наповнити його якісним текстовим контентом. Але інтернет еволюціонує. Користувачі не тільки хочуть читати про товар, представляючи його в уяві, вони хочуть бачити його, знати як ним правильно користуватись, на що слід звернути увагу при виборі того чи іншого товару. Тому сьогодні відеоролики стали одним з найбільш ефективних інструментів маркетингу.


Відеомаркетинг являє собою набір прийомів та заходів, направлених на просування товарів, послуг чи бренду з допомогою відеоматеріалів. Пряма реклама, огляд компанії або товару, відеоблог, відеовізитка, відгуки покупців — все це різновиди відеомаркетингу, що дозволяють стимулювати та підсилювати споживчий попит.


Відеомаркетинг може використовуватися компаніями в усіх сферах діяльності.


У вас салон краси? Тоді зніміть майстер-клас, в якому можна розповісти про нові технології нарощування волосся.

Інтернет-магазин техніки? Зніміть огляд для кожного товару, щоб відвідувачам було простіше зробити вибір.

У вас промислове підприємство? Тоді екскурсійний ролик по цехах і технологічних лініях буде працювати на вашу репутацію і викликати довіру у покупців.

Ви займаєтеся дизайном або будівництвом — можна зняти процес роботи, майстерність робітників, об'єкти «до» і «після», записати видеовідгуки клієнтів.


Варіантів використання відео дійсно багато і кожен випадок вимагає індивідуального підходу. 

Але головне, що необхідно усвідомити - відео необхідне для Вашого бізнесу.


Щодня мільйони людей користуються інтернетом. Згідно досліджень, близько 40% часу користувачі проводять за переглядом відеоконтенту.

Майже 50% інтернет-користувачів дивляться відео, пов'язані з продуктом або послугою перед відвідуванням магазину, і 53% більш лояльно ставляться до компаній, що надають навчальне відео.


Відео чинить більший вплив на людину, ніж текстова інформація бо одночасно використовуються органи зору і слуху. За допомогою відеоролика можна сформувати довірливі стосунки зі своєю цільовою аудиторією.

Діліться з глядачами порадами, знаннями і рекомендаціями — і ви станете не просто продавцем, а експертом у своїй галузі, авторитетом, що викликає довіру. А це чи не саме головне при прийнятті рішення про покупку.


Переглядаючи відео, у користувача створюється враження особистого спілкування з автором. Він розуміє, що створення відео вимагає зусиль, що автор відповідально ставиться до свого бізнесу, а компанія працює на совість. Таким чином, формується позитивне сприйняття Вашого бізнесу.


Продуктові відеоролики додають реальності віртуальній вітрині магазину. Крім того, вони дозволяють краще зрозуміти функціонал того або іншого продукту і дають можливість віртуально потримати його в руках. Відео про магазин дозволяє зрозуміти, що за компанія стоїть за сайтом, які її розміри, чи є у компанії власний склад і т.д.

Відеомаркетинг — сьогодні це запорука довіри, лояльності та високої конверсії. Питання полягає у виборі конкретної його форми: буде це пряма реклама, PR-огляди, відеоінструкції і т.і.

І що саме головне, для того щоб розпочати користуватись перевагами відеомаркетингу не потрібно багато коштів. Так для того щоб Ваші ролики приносили якнайбільше користі для Вашого бізнесу можливо прийдеться витратитись на певні технічні засоби, але повірте якщо творчо підійти до процесу створення відеоконтенту, то Вам може вистачити камери у смартфоні. А режисером може бути Ваша бабуся. Подаріть бабусі смартфон, навчіть її знімати відео та придумайте шалену ідею для ролика. 


Якщо Ви зможете викликати емоції – Вас запам'ятають. А якщо ці емоції будуть позитивними Вашим відео поділяться з друзями.

Почніть сьогодні придивлятись до відеореклами і Ви помітите, що не обов'язково використовувати складні прийоми чи спецефекти для створення цікавих роликів. Головне – це ідея.


Пропонуємо переглянути декілька роликів які могла б зняти Ваша бабуся:







А, якщо до чудової ідеї додати трохи профессіоналізму режисерської та операторської роботи  - то такими роликами Ваші користувачі будуть самі ділитись зі своїми знайомим, поширювати іх у мережі інтернет, перетворюючі їх у «вірусні» ролики що набирають мільонних переглядів.

Дивіться приклади:












Ваш бізнес специфічний, і знімати відеоролики немає сенсу? Так не буває. Будь-який бізнес прямо або опосередковано орієнтований на людину. Будь-який! А люди люблять дивитися! І ваша мета — донести інформацію про свій товар або послугу так, щоб її сприйняли із задоволенням. Відеомаркетинг підходить для ВСІХ видів бізнесу.


Все питання лише в тому, яке саме відео найкраще підійде для вашого бізнесу.

Але перш, ніж знімати щось, згадайте, що ваша мета – викликати живий інтерес у реальної людини. І почати потрібно з вивчення цільової аудиторії: переглянути форуми і співтовариства в соцмережах, проаналізувати, які теми обговорюються і коментуються, з якими проблемами приходять до вас клієнти.


Секрет успіху будь-яких заходів маркетингу:

1) зрозумійте хто Ваша цільова аудиторія;

2) виявіть проблему що турбує їх;

3) допоможіть її вирішити.

 

І, наостанок, дозволимо собі підкреслити, що важливо не ототожнювати себе з цільовою аудиторією. Зйомка відео завжди творчий процес, і, як би детально не був прописаний і узгоджений сценарій, результат не завжди збігається з очікуваннями. Але, якщо ролик не задовольняє Вас, це зовсім не означає, що він не сподобається вашій цільовій аудиторії. 


Надайте вашим клієнтам виносити остаточне судження. Проводьте тестування, обкатуйте різні варіанти відео на невеликій частині відвідувачів вашого сайту, порівнюйте результати, вибирайте краще і не бійтеся нового.




А, який рекламний ролик сподобався Вам? Напишіть у комментарях.





реклама на сайте

Схожі новини

Додати коментар

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent