Як помирають мрії, або хто руйнує вашу компанію

0 477
+1

команда в бізнесі


Якщо уявити роботу в компанії у вигляді футбольного матчу, можна помітити, що на полі присутні три типи футболістів-співробітників.
«Гравці», «глядачі», «жертви». Як працювати керівнику з кожним типом? Як виявити співробітників, які створюють проблеми? Що зробити, щоб «жертви» повернулися в команду «Гравців»?



Давайте уявимо роботу компанії у вигляді футбольного матчу. Отже, найцінніші люди, в цьому випадку, будуть «гравці». Так ми назвемо тих працівників, які вирішують проблеми, піднімають дохід, тобто, націлені на результат. Співробітник-гравець — не самий тихий хлопець в команді, і вже точно не самий «правильний».

За грою завжди стежать глядачі. Глядач — це співробітник, який дивиться на проблеми компанії з боку. Його девіз — «бути як всі».

І є люди, що створюють у компанії проблеми, і живуть за рахунок цього. Як не дивно, але це так. Це творці проблем. Ви ставите їм завдання і через якийсь час, вони вам повертають їх у вигляді нерозв'язних проблем. Вам незрозуміло, як він зміг зробити з цього проблему? А він зміг.

Вони все можуть робити проблемами. Їх професія — бути «жертвою». Ми так і будемо їх називати — «жертви».

Так от, якщо на футбольне поле вийде грати «творець проблем», то мрія на перемогу, почне поступово вмирати. Адже такий горе-футболіст у відкриті ворота промаже, потім авто-гол заб'є, а в кінці з червоною карткою вилетить.

Як це відбувається у Вашій компанії?

Уявіть собі, Керівник вимагає виконання плану від продавців. Якщо цього немає, він застосовує заходи, щоб добитися результату. Вимагає дисципліни. Змушує навчатися і робити багато дій. Якщо не встигаєте в робочий час — залишіться і доробити. І тут жертва закочує істерику: «Нас гвалтують! Вичавлюють всі соки!» Вона падає в непритомність і тому подібні речі.

Керівник засмучений. Наступного разу він вже не так вимогливий, і не буде йти до кінця, щоб отримати від співробітників результат. Він став обережним. Почалася інша гра, яка творцям проблем підходить більше.

Найчастіше «жертви» здійснюють припинення дій, розбудовуючи ініціаторів. «Жертва» знаходить тільки погане. Це її функція, її «хліб», її життя і радість.

Так можна засмучувати тільки «гравця», тому що він пробує, діє, шукає рішення. На «глядача» — немає, оскільки він не робить спроб. «Глядачеві» досить сказати, що дія небезпечно, і він зупинений, так як він робить тільки перевірені, виміряні і захищені руху.

Він діє там, де помилки виключені.

Тому завдання хорошого керівника виявляти «гравця» і оберігати його від дії «жертв».

Яким чином?

Для початку потрібно пам'ятати, що «творці проблем», не терплять відкритих статистик і всіляко намагаються приховати свої незроблені справи. Потім вони привертають увагу до помилок інших працівників, примушуючи їх засмучуватися. Через це в команді стає не популярним робити щось нове і незвичайне, щоб не промахнутися.

Крім того «жертви» поширюють плітки, викликають не здорову конкуренцію. Але найголовніше міцно забивають думки нерозв'язаними проблемами. Таким чином, «творці проблем» захоплюють весь простір компанії. Вся увага начальства зупиняється на таких співробітниках.

Керівник перестає перспективно планувати діяльність компанії і бачити в роботі щось хороше. Так як навколо одні проблеми. В результаті мрія вмирає. Адже кожна людина створює свій бізнес, щоб бути багатшим і вільним, але потрапляючи під вплив співробітників-жертв, робота стає в'язницею.

Є така притча про чарівну свиню. Чарівна свиня лікувала людей, і багато хто звертався до неї за порадою і допомогою. І у неї завжди було те, чим вона могла допомогти людям. Зазвичай вона не відмовляла їм у допомозі. І ось одного разу до неї прийшов чоловік, який сказав, що у нього проблема. Вона довго говорила з ним, після чого сказала: «Вибачте, але я нічим не можу вам допомогти». І він пішов.

Знайомі свині, запитали: «Ти ж завжди всім допомагала. Чому ж не допомогла цій людині?» Мудра свиня відповіла: «Щоб йому допомогти, я повинна була віддати свою печінку». Це була мудра свиня і тому у неї була хороша команда.

Пожалійте свою печінку. Ви потрібні цій країні.

І ось тепер ми підійшли до найважливішої частини цього розділу.

Чому ж гравці починають спочатку звертати увагу на «розмови та ігри жертв», а потім і грати в них? Що це за причина? Відповідь проста: грають у ті ігри, які є і які привертають увагу оточення.

Якщо немає ігор в досягнення, результати, найкращі результати, найбільші досягнення, то працівники будуть шукати, і знайдуть інші ігри.

«Жертви» тут же запропонують свої правила. Це у них завжди напоготові. «Жертви» з'являються тільки там, де немає чемпіонатів з досягненнями і результатами. А немає тому, що і компанія, і її господар, і інші «гравці» вже змучені жертвами і потонули в створених цими ж жертвами проблемах. Тому керівнику необхідно знати наступне: гравцям необхідна система ігор, ритм, постійно існуючого чемпіонату, тому, що він може навчитися, якщо не вміє. Йому потрібна системність і простота та передбачуваність. І навпаки, «жертва» — творець проблем не може працювати системно і просто.

Прості дії, що виконуються постійно, жорсткого порядку і на очах у всіх — це смерть для нього. Тренування і системні вправи для нього неможливі, вони їх не переносять, звідти, де це є - «жертви» йдуть самі. Перевірено.

І це єдиний спосіб безболісно позбавити свою компанію від «творців проблем».

Вони не терплять випробувального терміну у всіх на виду, коли потрібно щось системно заповнювати та звітувати за точним пунктами плану або звіту. Вони не терплять чіткості, їм подобається «мутність», «зразок», «ну типу цього».

Дуже багато «розчарованих гравців». Але вони як і раніше хочуть грати, і обов'язково будуть грати, якщо їм показати і дати цю можливість. На міркування тестів потрібно набагато більше часу, ніж на те, щоб подивитися на людину. Для цього просто потрібна система (регулярні дії на постійній основі) і це набагато легше впровадити в компанію. Тому мудрий лідер або керівник завжди найбільше зайнятий тим, щоб придумати і створити чемпіонат з виробництва, за результатами, доходу, прибутком. Він це створює, він це робить відомим і модним на постійній основі. І уважно стежить за тим, щоб «мода» в компанії була на потрібні йому ігри.

Дуже важливо, щоб працівники та інші керівники підтримували ті ігри, які потрібні для отримання доходу і прибутку, для розширення компанії.

Якщо ви згодні з тим, що написано у цьому матеріалі — бажаєте змін, готові застосувати навички цієї програми - це відразу ж принесе результат, на інший день після використання.





реклама на сайте

Схожі новини

Додати коментар

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent