Мої діти не вірять, що колись не було YouTube

0 517
+1

Мої діти не вірять, що колись не було YouTube У чому секрет успіху популярних відеоблогерів, як йдуть справи з податками для YouTube-зірок і який контент найбільш затребуваний в різних країнах, розповів голова YouTube по європейському, близькосхідному і африканському регіонах Стівен Наттэлл під час візиту до Москви з нагоди відкриття першого в Росії простору для відеоблогерів YouTube Spaces


YouTube існує більше десяти років. Як за цей час змінився портрет користувача?

— Я думаю, що за останні десять років користувачі YouTube змінилися у багатьох відношеннях. Аудиторія росте дуже швидко. У минулому році, наприклад, в російському сегменті відеохостингу було завантажено на 70% більше контенту, ніж у попередньому. І тут спостерігається поєднання двох трендів: все більше людей приходить на YouTube і все більше часу вони приділяють перегляду відео.

YouTube вже 11 років, і, звичайно, за цей час наші найперші користувачі просто стали старше. Первісна аудиторія виросла разом з YouTube, а нова, більш молода, — постійно відкриває для себе майданчик. Моїм дітям 11 і 13 років, і вони не можуть повірити, що коли-то був час «без YouTube».

Мої діти не вірять, що колись не було YouTube

— А як відповідно змінився контент за цей же час? Що було популярно тоді, що популярно зараз?

— Спочатку YouTube замислювався, щоб людям було простіше ділитися відео онлайн. 11 років тому це було справжньою проблемою.

Зараз кожну хвилину на YouTube завантажується 400 годин відео і неможливо побачити всі. Крім кількості зростає і різноманітність контенту. Наприклад, практично у кожного популярного спортсмена зараз є канал на YouTube. Також з великим успіхом YouTube використовують різні ЗМІ. Російські мовники, наприклад, використовують канали для розміщення роликів, які глядач міг пропустити на ТБ.

Не можна не сказати і про новt поколінні YouTube-зірок, які починали дорогу до слави саме з нашої площадки. Деякі з них стають більш відомими, ніж кінозірки або телезнаменитості. Найпопулярніший в Росії блогер — EeOneGuy, а серед дівчат це Kate Clapp. У нас дуже багато локальних креаторів (творців контенту), які стають неймовірно популярними.

Саме чудове, що на YouTube немає строгих правил, яких повинен дотримуватися автор, щоб домогтися успіху. Ти можеш завести відразу кілька каналів і, якщо вмієш розповісти історію, знайдеш свою аудиторію.

— До речі про різницю контенту: які його види найбільш популярні, наприклад, в Європі, в США, а які — в Азії?

- Якщо подивитися, який контент користується особливою популярністю в Росії, то ми виявимо два основних жанру: геймінг і дитячий контент. Одні з найбільших партнерів у цьому сегменті базуються саме в Росії. Наприклад, мультфільм «Маша і Ведмідь» переведений вже на сім мов. Студії «Анімаккорд» вдалося привернути і глобальну аудиторію.

Важливо зауважити, що контент, який люди воліють дивитися, не обов'язково провадиться в їх країні. Якщо ви запустите канал, найімовірніше, понад половина вашої аудиторії прийде з-за кордону. Ми бачимо, що контент чудово подорожує по всьому світу. Взяти той же K-Pop (музичний жанр, що зародився в Південній Кореї): PSY зміг стати світовим феноменом, хоча раніше був лише маловідомим південнокорейським виконавцем.

Люди обирають, який дивитися контент, спираючись на вік і власні інтереси, а не на те, в якій країні він створений.


— YouTube постійно породжує нових зірок. Чи є якийсь рецепт, як стати успішним і відомим блогером?

— Для початку, думаю, у потенційного популярного блогера повинен бути талант розповідати історії. Також важливо, щоб він був автентичним у своїй взаємодії з аудиторією, щоб умів відповідати на коментарі, приймати їх пропозиції і критику. Хороший блогер завжди приділяє увагу тому, що кажуть йому глядачі і передплатники.

Мені здається також, що успішні автори YouTube набагато більш гнучкі у своєму підході до подачі контенту, ніж традиційні медійні персони, аудиторія яких не може приймати настільки помітної участі в їх роботі. Один із ключових елементів успіху — бажання «спілкуватись» з аудиторією.

Крім того, після спілкування з безліччю креаторів я помітив, що більшість з них перепробували самий різний контент, перш ніж знайти свою стежку. Вони працюють з аудиторією, і коли помічають підвищений інтерес до тих чи інших тем, то починають робити акцент саме на них. І потім, у багатьох з авторів YouTube зазвичай є план. Вони такі ж талановиті професіонали, як і відомі кінопродюсери. Крім цього, креатори найчастіше вміють добре поводитися з технікою: налаштувати камеру, поставити світло — вони дивовижні люди!

І, звичайно, блогер повинен бути натхненим тим, що він робить.

У світі кінематографа, наприклад, у тебе повинні бути зв'язки, щоб пробитися, — на YouTube ти сам створюєш свою аудиторію і свій успіх.

— Як ви вважаєте, чи має YouTube перспективи стати ключовим новинним каналом в майбутньому, який замінить традиційні ЗМІ?

— Для початку варто відзначити, що сам YouTube не створює контент. Ми не редактори і не видавці. Ми лише надаємо підтримку та надаємо майданчик тим, хто хоче ділитися інформацією.

Що стосується новин, то з нами працюють безліч каналів, які в режимі онлайн транслюють свій ефір на YouTube. Це дозволяє їм бути на зв'язку з молодою аудиторією або з тими, хто знаходиться в постійному русі. Деякі газети, наприклад, також заводять YouTube-канали, щоб бути присутнім не тільки в паперовій, але і в цифровому світі.

Також у цьому зацікавлені незалежні журналісти, які вирішують відразу мовити в інтернеті, — наприклад, американський канал VICE, нещодавно анонсував запуск ще в 30 країнах.

Як мені здається, люди надалі вважатимуть за краще споживати тільки новини онлайн. Зі свого боку ми постараємося зробити так, щоб на хостингу з'являлося все більше новинних каналів, але створювати контент самостійно ми не будемо.

— Трохи делікатне запитання щодо податкової політики. Багато каналів генерують великий дохід з допомогою YouTube. Як у різних країнах вирішується питання з податками для відеоблогеров?

— У нас є партнерська програма — модель, яка дозволяє ділити рекламний дохід з творцями каналів. Серед цих каналів є прості користувачі, ЗМІ, музичні лейбли, спортсмени і так далі.

В партнерській програмі беруть участь понад 3 млн блогерів в Європі. Виручка направляється їм, а вже в подальшому вони виплачують податки так, як їм наказує законодавство тієї чи іншої країни.

— Можете описати основні бізнес-моделі, за якими YouTube-автори можуть заробляти за допомогою вашого майданчика?

— Коли ти створюєш канал на YouTube, ти вибираєш, показувати на ньому рекламу чи ні. Немає реклами, немає, відповідно, і рекламної виручки; тут все просто.

Якщо реклама включена, то вона стає базовим джерелом доходу, яким ми ділимося з авторами YouTube в рамках партнерської програми. Великі бізнеси, наприклад футбольні клуби, можуть також використовувати свої відео для анонсу та реклами власних продуктів.

Можна також поглянути на провідних креаторів. Саме вони, по-моєму, створюють медіабізнес майбутнього.

Вони не тільки отримують рекламний дохід від Google, але і можуть створювати фільми, книги, брендовані товари. Деякі з них організовують власні тури або концерти, продають квитки і так далі.

— Для чого в Росії потрібна програма YouTube Space? Як вона працює в інших країнах?

— Ми помітили, що багато креаторів досягають кращих результатів, якщо отримують доступ до професійного знімального обладнання, яке вони не можуть собі дозволити. Тому ми запустили програму YouTube Space, щоб дати їм можливість попрацювати з сучасними камерами, включаючи камери для зйомок 360°.

Крім того, у нас є навчальна програма для блогерів. З ростом бази передплатників топові автори YouTube починають спілкуватися з менеджерами партнерської програми, які допомагають власнику каналу досягати ще більших висот.

Зараз у нас є постійно діючі майданчики в декількох містах, включаючи Лондон, Нью-Йорк, Берлін, Лос-Анджелеса та інших. Але крім того, у нас є тимчасові майданчики, обладнані, як правило, на базі місцевих шкіл кіно.

Тут креатори можуть побувати на різних майстер-класах, залежно від кількості передплатників на каналах. Найбільш великі з блогерів зможуть скористатися студією з професійною камерою, світлом та іншим обладнанням для реалізації своїх ідей. Перший такий майданчик у Росії працював з 23 по 25 червня в Московській школі кіно, протягом року ми плануємо ще два подібні заходи в Москві. Поки що все це в рамках експерименту, сподіваємося, що він пройде успішно.

— І останнє запитання, Стів: чи ви ведете свій канал на YouTube? Він стосується професійної діяльності або це більше особиста, сімейна сторінка?

— Мій канал в основному складається з роликів, знятих моїми дітьми. У нього трохи передплатників, але мене, в принципі, влаштовує. Так, в основному його ведуть діти, іноді я з ними, іноді вони без мене. (Сміється.)





реклама на сайте

Схожі новини

Додати коментар

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent